2012. március 7., szerda

Dííííííj :D

 





Huuh, hogyan is kezdjem? Először is nagyon- nagyon szépen köszönöm Klausznak az oldal első díját! Igazán jól esett, nagyon kedves tőled :)




Szabályok:
1. Köszönd meg!
2. Másold le a szabályokat, hogy a te díjazottaid is is lássák, és ismerjék meg őket.
3. Rakd ki a képet a blogodra!
4. Add tovább a díjat öt embernek!
5. Írj magadról vagy a történetedről/főhősödről 5 dolgot!

Nos, akkor jöjjön az 5 dolog :D

1. Egészen kis korom óta érdekel a foci, első emlékem a 2002-es Világbajnokságról van, vicces visszagondolni, ahogyan végig ott gubbasztottam alig 7 évesen a TV előtt apukámmal, és megállás nélkül kérdezősködtem, mert mindent érteni és mindenkit név szerint ismerni akartam. Az igazi áttörést azonban a 2008-as EB hozta.
2. Legnagyobb álmom, hogy utazgathassak a világon mindenfelé, és ismerkedhessek a különböző kultúrákkal.
3. Talán kiderült már, a kedvenc focistám Gerard Piqué, mert szerintem a védők munkája a legcsodálatraméltóbb, ennek ellenére sokszor senki sem emeli ki, hogy nélkülük sehol sem lenne egy csapat, mivel általában azoké a dicsőség, akik gólt rúgnak., pedig egy csapatban mindenki egyformán nélkülözhetetlen.
4. Első számú Harry Potter-fan vagyok, mivel ez a könyv- és filmsorozat kísérte végig az egész gyerekkoromat, sosem fogom elfeledni az első, valamint hosszú évek múlva az utolsó alkalmat, amikor a kezembe vettem a könyvet.
5. Imádom a sorozatokat, töretlen kedvenc a Vámpírnaplók lassacskán már 2 éve, de ez mellet még rengeteg van amit követek, követtem; mondhatni mindet, ami jó :D


Akiknek tovább adom:
1. Whitney- az új történeted első fejezetét meg bevezetőjét elolvasva nagyon érdekel a folytatás(minél hamarabb, ha lehetséges :D), úgy gondolom teljesen megérdemled a díjat :)
2.Klausz- tőled kaptam az első díjam, és ha még ez sem lenne elég, a Life's too short is nagy kedvencemmé vált rövid idő alatt :D szóval várom a további bonyodalmakat éééés éljen a közös kedvenc, David :D
3. Deveczke- szereted a zenét, focit és Forma1-et, ami kb. megegyezik az én érdeklődési körömmel. A napokban fogtam hozzá a történetedhez, de máris túl gyorsan haladok...:D
4. Eve- már az elejétől fogva követem a storyt, és mivel a kedvenceimmel variálsz, ezért mindig naaaagyon várom az új részt. Gyorsaaan :D
5.Vervain- szóval ez az egyetlen VD fic, amit követek, habár igaz, még van egy kis lemaradásom, de jól haladok, mivel egyszerűen imádom, ahogyan írsz és alakítod a szereplők jellemét. Csak így tovább! :)


Pénteken várható az új rész, puszi mindenkinek! G.

2 megjegyzés:

  1. Szia Grace.!
    Nagyon köszönöm a díjat.:) hát az érdeklődési körünk tényleg hasonló.:) majd véleményt azért írj, hogy tetszett.:DD
    puszi, Deveczke.

    VálaszTörlés
  2. Szia! először is nagyon szívesen a díjat :) másrészt köszönöm a díjat :D és örülök, hogy tetszik a Life's too short :) a legújabb rész már fent is van :)
    puszi :)

    VálaszTörlés