2012. július 2., hétfő

A felhők fölött három méterrel

Sziasztok! :) Remélem mindenkinek jól telik a szünet, mindenki kihasználja... Néhány napja láttam egy filmet és úgy gondoltam muszáj megosztanom veletek. Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy ez a film azonnal megelőzött minden egyes klasszikust a kedvenceim között, és azonnal a listám élére ugrott. Soha, de soha ennél jobbat nem láttam, azóta mindenkinek csak ajánlani tudom. Higgyétek el mégéri röpke két órát feláldozni az életetekből, nem fogjátok megbánni, én már azóta többször is megnéztem. Úgy kezdődött, hogy az egyik barátnőm egyre csak erőltette, hogy ezt meg kell néznem, mindenképpen látnom kell, nézzem már meg, és hasonlóak. Elegem lett az unszolásból, és egyik este leültem, hogy végre megtudjam, mégis mi a fene volt rá ekkora hatással. Nos, talán rám még nagyobb hatással volt, miután vége lett csak ültem és gondolkodtam, majd azonnal újra megnéztem. Meg kellett néznem, hiszem állandóan azon kattogott az agyam, újra és újra lejátszottam magamban azokat a bizonyos jelenteket.

Egy rövid ismertető a filmről:  adott a kis ártatlan, viszonylag jómódú családból származó főhősnő, Babi, hatalmas ház, elit suli, sznob paryk, meg hasonlóak. Eddig semmi különös. És akkor hirtelen megjelenik egy rejtélyes srác, aki a száguldás szerelmese és seperc alatt felforgat mindent. Be kell vallanom, a spanyol Mario Casas által alakított H azonnal rabul ejtette a szívemet és lelkemet egyaránt, meg amúgy is, ki tudna ellenállni egy ilyen tipikus rosszfiú alkatnak? Sármos, kidolgozott test, kacér mosoly, rámenős, pimasz stílus, egyszóval ellenállhatatlan. Én bátran kijelenteném, hogy minden csaj, ha egy rövid ideig is, de bármit megadna azért, hogy egy ilyen pasi álljon mögötte.
 Az is hozzátartozik, hogy az ilyen rosszfiúkkal való kapcsolatoknak bőven vannak hátulütői és eljön az a pont, amikor érdemes végig gondolni a dolgokat, hogy mit érdemes megtenni és mit nem. Természetesen nem csak ebből áll az egész, kellőképpen izgalmas, és könnyen megérthető, az események fokozatosan bontakoznak ki. Ez nem csak egy love story, és azt hiszem éppen azért tetszett nekem annyira. Nem egy tökéletes kapcsolatot mutat be, annál sokkal többről szól, egy dráma a szerelemről, és az igaz barátságról. Rendkívül szívszaggató is egyben, tehát elő azokkal a papírzsebkendőkkel, érdemes lesz végigülni a játékidőt.
Nem tudom mennyire sikerült felkeltenem a figyelmeteket, de bízzatok bennem és nézzétek meg, ígérem senki sem fogja megbánni. Ha hallgattok rám,majd bátran írhattok néhány sort arról, hogy tetszett, nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Ide kattintsatok, hogy megtaláljátok.Jó filmnézést!! Puszi, G.


2 megjegyzés:

  1. Noshat kedves Grace itt az en velemenyem:a film a leges legjobb film amit valaha lattam!Az egesz filmet ateltem es orakon keresztul csak bogni tudtam a (spoiler) baleset utan! Mintha en lettem volna H,meg akkor is ha egy lany vagyok! Ennyire egyetlen egy film sem ragadott meg es biztos vagyok hogy sosem fog!Ez a film utan minden vagyam egy olyan rosszfiu mint Hugo aki barmit megtesz csak hogy velem legyen es hogy mikor szegeny kap egy idegrohamot atolelhessem es megnyugtathassam! Eletem legjobb filmje volt es mindenkinek tiszta szivembol ajanlom, es neked Grace koszonom hogy ennyire kitartoan mondogattad nekem hogy nezzem meg, mert minden egyes percet megert ez a film!!! UBIKA

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszett, lááátod-látod, nem hiába beszéltem én annyit :D Puszi! <3

    VálaszTörlés