2011. március 26., szombat

4.FEJEZET

 Szegény barátnőmnek sejtelme sem volt,hogy miről van szó, sőt azt feltételezte, hogy egy másik bolygón ébredt.Kikészitette a sikítozásom:
-Elég legyen máááááár,te őrült!!!!!!!-és jól képendobott a legnagyobb méretű párnájával.Mondhatni ez megtette a várt hatást,hirtelen felborultam és végre bekussoltam,ahogy ő mondaná.
-Oké bébi,most végre,hogy lenyugodtál,elmondhatnád,mi is ez a bazi nagy felhajtás.Már a tegnap sem volt okés valami nálad,nehogy azt hidd hogy nem láttam,csak nem akartalak zaklatni,mert tudom milyen vagy zaklatott állapotban-erre a mondatára színpadiasan kirázta a hideg – Kiböknéd végre?
-Huh.Huh.Huh.Bocs de épp próbálok lenyugodni.Huh.Huh.Na szóval.Ki nem találnád,ki járt itt az előbb – húú itt de csúnyán nézett rám – oké,oké,inkább ne találgass.Bojan volt itt. ÉÉÉs meghívott bulizni ma este.
-Tessék??? És mégis,miért jött ide?
-Hogy miért jött ide?Hááát…Hadd gondolkozzam – sosem volt jó a memóriám,pluszba most még teljesen az események hatása alatt voltam.Nem viccelek,tényleg nem ugrott be , miért jött eredetileg. – Ah,meg van. A tegnap hozzákerült a személyim,ő meg visszahozta.
-Huuuuuuuuu…Nem hiszem eeeeel – nana kezdett már Stella is felpörögni.
-Stellácska elhiszem,hogy most csak David Villa feliratok szambáznak előtted,de nem szabad beleélni magunkat semmibe.
-Naaaaa Gaby,ne légy már ilyen ünneprontó.
-Amúgy szerintem ideje lenne elgondolkodni,hogy mibe menjünk.Fél nyolckor itt a taxi.
-Te esküszöm nem vagy normális.
-Mi vaaaan?
-Látod mennyi az idő??? Még teljesen újjá kell születnünk addig,mi meg itt fecsegünk, ücsörgünk pizsiben,karikás szemekkel – sápítozott ijedten.
-Jaj,nyugi,rengeteg időnk van! Amúgy sem tollászkodik mindenki annyit a tükör előtt,mint EGYESEK…- az utolsó szóra fektettem a hangsúlyt,aminek következtében nekem ugrott és elkezdett csikizni. Azon vettük észre magunkat,hogy fuldoklunk a nevetéstől és a földön fekszünk.
-Na és most rajta , hozzuk ki magunkból a legjobbat.
Hosszas kínlódás után mindketten megtaláltuk az arany középutat és végre elkészültünk (Képek mellékelve a végén :P ) .  A hajam kiegyenesítettem és laza copfban fogtam össze. A sminket sosem vittem túlzásba.Stella is nagyon dögös volt.
Indulás előtt 10 perccel már tűkön ültünk.A taxi dudájának  a hangja zökkentett ki a gondolkodásból.
Nagyon be voltam sózva,az már csak hab volt a tortán,hogy a kocsi Barcelona legnevesebb szórakozóhelye előtt állt meg.Amint kiszálltunk,máris majdnem sikerült bemutatkoznom mindenki előtt,mivel eléggé összeakadtak a lábaim…
Bojan a bejáratnál várt.Erre a szempárra 1000 közül is rá tudtam volna ismerni.Megállás nélkül mosolygott,sőt,mintha régi ismerősök lennénk,még meg is puszilt.Hát azt hittem ott helyben leszédülök a lábamról.Bemutattam neki az izgatott,enyhén sápadt Stellát is.Bent rengetegen voltak.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése