2011. július 12., kedd

10.FEJEZET

Bevallom őszintén  , a vásárlás tökéletesen felborzolta az idegeimet , mivel nagyon hosszasra és nehézkesre sikeredett. Azt hittem , már sosem kerülök haza . És még késésben is voltam . Átkoztam magam , hogy mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok . Végül sikerült megtalálnom a tökéletes ruhát és kiegészítőket , valamint Stella ajándékát is ellenőriztem , amikor beugrottam az ékszerészhez. Hétre kész is lesz .
Ezután nekiláttam az alapos készülődésnek. Nem volt könnyű dolgom , hiszen állandóan csörgött a telefonom. Az első David volt. Talán tévedek , de mintha kicsit reszketősebb lett volna a hangja a megszokottnál.
- Szia ! – köszönt rendkívül szűkszavúan.
- Hola David ! Remegünk , remegünk ? – kérdeztem gonosz vigyorral .
- Gabyka nem vagy vicces . Azt akarom , hogy minden tökéletes legyen – mondta idegesen , jobban mondva izgatottan . – Nos , ugye a kis szerelmem nem sejt semmit ?
- Háát , az eddigi állás szerint nem . Ne stresszeld már magad annyit . Minden rendben van és lesz is ! Nincs valaki a közeledben , hogy kicsit helyrepofozzon ?
- Stellán kívül senki,  – suttogta –  ő pedig nem az a pofozkodós fajta !
- Hahh…Mekkora tévedés… ! –nevettem .
- Na jó , megyek , még mielőtt lebukok !
- Azért felhívhatom őt később ?
- Nem ajánlom . Ismerlek már , úgysem tudnál neki hazudni , a meglepi pedig maradjon meglepi . Bírd ki szépen estig  , te kis nyughatatlan !
- Óh, rendben …  - mondtam a lehető legunottabban .
- Ajánlom ,hogy időben itt legyetek , még rászólok arra a kelekótya Gerardra is , nehogy elfeledkezzetek magatokról !
Köszönés nélkül bontotta a vonalat . Olyan édes volt , ahogy izgult. Nagyon készült , befizette magukat egy spa-ba , hogy Stella biztosan távol tartózkodjon a tett helyszínétől , ő pedig a legnagyobb furfangját bevetve intézkedett a háttérből.
Nagy gondot fordítottam a sminkre és az öltözködésre , tudván , hogy Bojan is  meghívottak listáját erősíti. Ennek következtében , vadítóan akartam kinézni , el akartam érni , hogy mindenkinek a szeme akadjon meg rajtam – Bojané meg főleg ! Az utóbbi hetekben rendesen teleszívtam magam önbizalommal , nagy szükségem volt már rá. Ebbe a buliba vetettem minden megmaradt hitemet. Ha itt nem történik semmi , húzhatom le az egészet a WC-n.

A legjobb formámat hoztam , Gerard pedig percre pontosan hétkor döngetni kezdte a csengőt. Eszembe jutott , hogy nem egy élet biztosítás ilyen felvillanyozott állapotban beülni vele autóba. De hát volt választásom ?
Hatalmas mosollyal nyitottam ajtót. Az ajtófélfának támaszkodott és a lehető legcsábosabban nézett.
- Ez igen Gabriella . Kitettél magadért rendesen ! És ez…valami új parfüm ? Csajszi , te  ma csábítani akarsz ! – kacsintott .
- Ha csinálunk valamit , legalább csináljuk rendesen – válaszoltam költőien , ami nagyon is tetszett neki – Mellesleg szexi sofőr meg kísérő mellett nem lehet akárhogy kinézni. – viszonoztam a bókot . Csak úgy szívta magába  a dicsérő szavakat. Tényleg nagyon jól állt neki a laza ing és farmer.
- Indulásra készen ?
- Si !
Elvettem a táskámat , kilibbentem az ajtón , majd izgatottan szökkentem be Geri autójába. Jó kis járgány volt  . De mennyire komolytalan gazdával ! Egész úton röhögtünk . Az ajándékot majdnem elfelejtettük kivenni. Jellemző ránk…

Barátnőm egy fehérarany karkötőt kapott , rajta három olyan szóval , amelynek a betartása elengedhetetlen volt a boldog élethez : “Live.Give.Love.”  , azaz  “Élj.Adj.Szeress.”Megvettem a hozzá illő kis ékszeres dobozkát , szintén egy idézettel a fedelén Helen Thomsontól : “ Az apró dolgokért szeretlek: harangivirágok az asztalomon , veregetés a vállamon azután a borzalmas szónoklat után , egy pohár tea a zűrzavar kellős közepén , és amiért te vagy az egyetlen , aki megmondja , hogy abban a szoknyában leginkább egy zsák krumplihoz hasonlítok . És a nagy dolgokért : amiért neked köszönhetem  a legszebb dolgokat életemben , amiért feledtetted a kudarcokat és erőt adtál.”  a világon nem lett volna olyan dolog , amivel kifejezhettem volna azt , hogy mennyire szeretem és fontos nekem , és mivel nem voltam milliárdos , ezt a kis ajándékot szántam neki huszadik születésnapjára. Reméltem , hogy tetszeni fog neki.
Ahogy közeledtünk , egyre feszültebbé váltam . Még Geri is észrevette , pedig ő állítólag a vezetésre koncentrált.
- Ideges vagy miii ? – kérdezte kuncogva – Nincs menekvés , szembesülnöd kell vele . Ah, már alig várooooom…
- Ne vigyorogj , te gonosz ! – úgy fejbe csaptam a táskámmal , hogy majdnem felcsavarodtunk egy fa köré , de mi csak hahotáztunk , mintha már részegek lennénk. Csak kis híja volt , hogy nem töltöttük az estét a sürgősségin.
Megérkeztünk , engem pedig szabályosan kivert a víz .Geri kisegített a kocsiból . Megjegyzem , a remegő láb és az extra magas sarok nem a legjobb párosítás.
David háza gyönyörű volt , teljesen át volt rendezve belülről , mint valami szórakozóhely. 
Gerard állandóan valamiről magyarázott , fogalmam sincs miről , mert én teljesen mással voltam elfoglalva.Az ünnepelt még hiányzott , de mint már említettem én más miatt voltam izgatott.
- Nana , kit keresel annyira , cukorfalat ? – kérdezte Gerard.
- Piqué , ne idegesíts fel ennél jobban is , légy szíves !
- Szívem , rossz pókerarcot vettél fel .  Po-po-po-po-po-po-po-poker Face – dalolta vidáman , mit sem törődve szúrós tekintetemmel – Úgyis tudom ,hogy őt kereseeeed ! – nyújtotta ki a nyelvét ,mint egy kisgyerek.
Gerard Piquét kegyeikbe fogadták az égiek  , ennek köszönhetően megmenekült mindent megsemmisítő reakciómtól , mivel feltűnt a kicsit dühös Dave.
- Ti őrültek ! Már azt hittem , sose értek ide ! Mindenki rátok vár !
- Annak örülj haver , hogy egyáltalán ideértünk és most nem a sürgősségin pátyolgattok . Az ő lelkén száradna – mutatott felém a drága Gerard.
- Mi van ? –értetlenkedett szegény David.
- Ah , hosszú sztori és nem vagy olyan idegállapotban,hogy... -
Bojan lépett be az ajtón , jobbján egy csini kis Barbie-hasonmással. Kedvem lett volna felnyársalni mindkettőt. Úgy tudtam ő nem rajong az ilyenekért… Hát úgy látszik , nagy tévedés. Hál’ Istennek Geri elvontatott , mielőtt még kitörtem volna , mint a Vezúv . Reméltem , hogy ma más lesz . De aztán rájöttem ,hogy  álljunk már meg , Stella szülinapi buliján vagyok . A legjobb barátnőmet ünnepeljük , hát én is kitombolom magam , én leszek a buli party-animal-je ! Kit érdekelnek a pasik ? Let’s party hard !
Máris valami koktélt szorongattam a kezemben , amikor a tömeg azt suttogta , hogy Stella úton van. Mindenki elfoglalta a neki szánt helyet és elaludtak a villanyok . Máris érkezett az ünnepelt. annyira ismertem ! Már a sötétben láttam , mennyire csalódott . Haragudott . Mindenre és mindenkire . Arra , hogy ő senkinek sem jutott eszébe . Kis naiv , mosolyogtam magamban . Hiszen sosem tudtunk volna róla megfeledkezni . Szinte már sértőnek éreztem , hogy ilyesmit feltételez rólam.
Letette csomagjait , a villany kapcsolóhoz lépett , mire mindenki előugrott .
- BOLDOG SZÜLINAPOOOOT !
Nagyon meglepődött , s egy boldog sikollyal jutalmazott bennünket , aztán az örömtől könnyes szemmel David nyakába ugrott  , aki egy jól megérdemelt csókot kapott . Olyan édesek voltak !
A torta felvágása után Stella a fejébe vette , hogy mindenkinek köszönetet kell mondania , aki részt vett ebben az egészben .
- Oh , Gaby – egymás nyakába borultunk – annyira boldog vagyok ! – suttogta  , és tényleg nagyon boldog volt.
- Ez volt a cél ! Nem is hiszem el , hogy Stellácska is belépett a második X-be .
- Öhm..Ezt úgy mondtad , mintha legalább száz éves lennél , pedig csak pár hónap van közöttünk .
- Jól van na . Azt hiszem ez a buli egyben megfelel arra is , hogy megünnepeljük utolsó egyetemi évünk megkezdését ! – mondtam lazán. Talán nem említettem még , de csak egy évre , az utolsóra kaptunk ösztöndíjat . Mennyit könyörögtünk ezért is ! Pedig tanulmányi eredményeink bőven az átlagon felül voltak . Na de ’ A feledjük a múltat  ’ elven voltam ebben a pillanatban.
Stella már tovább akart  rohanni , de még mielőtt elszabadult volna odanyújtottam neki ajándékát , amiért újra nem győzött eleget hálálkodni . Aztán valahogy sikerült lelépnie tőlem , ugyanis eléggé beindult a beszélőkém. Akkor vettem csak észre , hogy Stella időközben átöltözött egy bulisabb szerelésbe . Nagyon jól nézett ki.
Miután meguntam az egy helyben álldogálást , megragadtam Gerard csuklóját , eléggé vidámnak tűnt már ő is. Észvesztően roptuk , a ’ Right There ’ című számra ,  mondhatni mindent beleadtuk . Talán Piqué kicsit komolyabban vette a dolgokat kelleténél , hiszen szentül követte , amit a dalszöveg diktált . Put your hands on my body - sosem szabad ilyet a közelében mondani , ha csak az ember nem gondolja komolyan .
 Próbáltam kicsit felhívni magamra a figyelmet . Lassan már mindenki minket nézett , csak a kiszemelt személy iszogatott magányosan és gondterhelten  a bár pultnál . Igazából oda is mehettem volna… de valójában még nem voltam elég felszabadult (értsd : becsípve ) , hogy ekkora bátorságom legyen.
Pár tequilával , mojitóval meg Long Island - del  a buksimban azonban már egészen másképp festettek a dolgok . Bosszú feliratú cetlik szambáztak az agyamban , csak még gondolkodnom kellet kicsit , miként tegyem féltékennyé Bojant . Valamit lépnem kellet , hiszen felőle talán reggelig is ülhettünk volna itt anélkül , hogy leszólítjuk egymást . Megvillant a fejemben egy őrült ötlet , úgy éreztem teljesen elveszítettem kontrollt magam fölött .Kirajzolódott szépen lassan gonosz kis tervecském.  Királynőket meghazudtoló kecses mozdulatokkal vonultam oda  a mit sem sejtő Ceschez és Gerihez , miközben persze suttyomban Bojanon tartottam a szemem . Megragadtam a felsőjüket és finoman húzni kezdtem őket . Nem volt szükség sok erőlködésre , jöttek ők szívesen maguktól is. Talán megártott a sok Jack Daniel’s . Persze ez nekem most teljesen kapóra jött.

A következő percben már az asztal tetején ráztuk , és mindent beleadva üvöltöttük , hogy ’ Give me everything tonight ! ’  Nagyon durván kezdtünk belejönni , lassan a figyelem középpontjába kerültünk . A srácok mit sem sejtve élték bele magukat a táncba , és meg kell mondanom elég gyakran indult el kezük rajtam a téves irányba .Hagytam , hogy minden menjen a maga útján , persze bizonyos határok között  , és egyszerűen csak jól éreztem magam.  Cesc úgy nyomult , hogy lassan már úgy éreztem , jól pofán kell vágjam , hogy észhez térjen . Én fél szemmel a velünk együtt bulizó  tömeget kémleltem , aztán megpillantottam az őrülten féltékeny Bojant . Önelégült vigyorra húztam a számat  . Szinte már ökölbe szorult a keze . Sajnos nem tudtam teljesen az összképre figyelni , mivel Geri megállás nélkül suttogta a különbnél különb marhaságokat a fülembe , vagy éppenséggel üdítő kappan hangján énekelt. Nem is , inkább kurjongatott. Stella szerencsére közbe avatkozott , és lerángatott minket az asztalról , még mielőtt totálisan elfajultak volna  a dolgok . Szerintem látta , hogy ma este mindhárman hajlamosak vagyunk bármilyen állatságra.
- Gabriella , most már aztán elég legyen , azonnal menj oda hozzá !
Én csak legyintettem és elindultam a mosdó felé , miközben hangosan énekeltem . Kicsit rendbe szedtem magam , mivel nagyon is rám fért . Őrült egy este volt  ! Megbizonyosodtam róla , hogy újra tökéletesen nézek ki és újult erővel libbentem ki az ajtón . Teljes lendülettel indultam el , de ez a sunyi Krkic szorosan az éppen becsukódó ajtónak préselt és mélyen a szemembe nézett . Próbált rabul ejteni a nézésével , megbabonázni , de nem - nem . Gabriella Rossi már megtanulta a leckét , hogy a csábos pillantásokba nem szabad túl nagy bizalmat fektetni….  a kis türelmetlenje azonnal megcsókolt volna , de hadd szenvedjen még kicsit , döntöttem el magamban .  Én már megtettem , most rajta a sor . Szerintem tudta , hogy nem lesz egy könnyű menet , hiszen volt még mit megbeszélnünk .
- Találkozzunk öt perc múlva a parton . – búgtam a fülébe., mire ő igenlően intett a fejével és elengedett.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése