2011. július 5., kedd

9.FEJEZET

Sokan mondták már nekem , hogy Barcelonában fénysebességgel telnek a hetek . Ezt most saját magam is megtapasztalhattam. Augusztusban érkeztünk Barcelonába , azóta pedig már eltelt két és fél hónap . Bizony ám ,a naptárak már novembert mutattak.A beilleszkedés egyre jobban ment , sőt már a városban is eligazodtunk , ennek ellenére néha még beiktattam egy-egy eltévedőss akciót.
Az időnk  egy részét az iskola kötötte le. Nem is volt rémes , egyáltalán . Na jó , azt nem mondom , hogy repestünk az örömtől , hogy tanulni kell , de mint tudjuk a sikerhez vezető út meglehetősen rögös. Én megtettem a z első lépést a menedezserréválás felé , Stella pedig szorgosan tanult , hogy idegen vezető lehessen.Tehát suli terén minden a legnagyobb rendben volt.
Stellánál tulajdonképpen minden az elképzelhető legjobban alakult , ugyanis Daviddal úgy megértették egymást , mintha legalább tizenöt éve házasok lennének.Annyira helyesek voltak együtt , rettentően összeillettek. Igazán komolynak látszott a helyzet. Mondjuk három hónap után kétséges bármit is komolynak titulálni , de látszott , ebből több lesz , mint futó kaland . Lerítt róluk ,hogy dúl a szerelem. Nagyon örültem annak , hogy a környezetemben létezik valaki , aki még boldog tud lenni. Talán szemétnek tűnhetek , de azt hiszem érthető ,hogy látván  azt a rengeteg rózsaszín felhőt , ami akaratlanul is körülvett engem , kicsit még irigykedtem is.
Azt kívántam , bárcsak én is ilyen kiegyensúlyozott lehetnék . Bojannal azóta sem beszéltük meg a történteket.Pedig találkoztunk még néhányszor. Pontosabban mindig próbáltuk elkerülni egymást.Olyan hülye egy szituáció volt.Kellemetlenül érintett mindkettőnket , de a büszkeség , az az átkozott gőg egyikünknek sem engedte meg , hogy megtegye az első lépést. Pedig Gerard mennyit nyúzott , hogy hívjam fel , találkozzunk , de mindig találtam valami kifogást . Valószínűleg Bojánnál sem járt sikerrel. Szegénykém , ha rajta múlott volna , már rég az esküvő szervezésnél tartanánk.Tényleg mindent megtett , hogy számára két fontos személyt boldognak lásson.Állandóan azzal bíztatott, hogy vannak dolgok  , amelyek okkal váratnak magukra és tökéletesen meg volt győződve , hogy mi Bojannal hamarosan egy pár leszünk.Az egyetemen sem találkoztunk vele soha , mivel amint később értesültem róla , Bojan akkor azért volt ott , hogy elintézze a halasztást , mert mindenképpen a karrierjére akart koncentrálni. Úgy tűnt , a sors nem akarja , hogy mi együtt legyünk.
Amióta Stelláék jobban összemelegedtek ( félreértés ne essék , drága barátnőm sosem hanyagolt el engem ,csak most kicsit több időt fordított saját magánéletére , ami teljesen érthető volt ) , egyre többet voltam egyedül . Viszont ha belegondolok , igazából mindig velem volt valaki : Gerard . Ha nem személyesen , akkor telefonon boldogított. Annyira megkedveltem ezt az embert . Becsülendő volt , ahogy a barátaihoz viszonyult . Mindig ott volt , ha szükségem volt rá . Otthon  , Olaszországban ritkán barátkoztam fiúkkal , most viszont rá kellett jönnöm , hogy a férfiak igenis jó támpontok tudnak lenni . Sokkal jobbak , mint holmi kétszínű érdekbarátnők. Gerard mellett ott volt még Cesc is , viszont vele nem találkozhattam olyan sokat , lévén , hogy Londonban lakott . Öröm volt megismerni ezeket az új emberek . Új színt hoztak az életembe .Azt hiszem , ha viharos szerelmi válságom rendeződött volna , életem legboldogabb periódusa lett volna.


Elérkezett aztán  november harmadika is , amely piros betűs ünnepként díszelgett minden létező naptáramban. Nem hiába , hiszen Stella születésnapja volt.Drága Párja óriási meglepetés bulit szervezett , hatalmas buzgalommal. Rá kellett jönnöm ,hogy ma nincs menekvés , találkoznom kell Bojannal . Semmi kifogásom nem lehetett , hiszen a legjobb barátnőn születésnapja és legfőképpen boldogsága mindennél fontosabb volt nekem.
A nagy gondolkodásból telefonom csörgése zökkentett ki :
- Szia angyalom ! – kurjantott bele egy igazán ismerős , mély és számomra igencsak kedves férfi hang –  Mi hasznosat tervezel mára?
- Hola , kisördög ! Háát igazából ruhát kell szereznem a bulira , meg hasonlók . Ah…Geri…Annyira nincs kedvem ehhez az egészhez … Ha nem Stelláról lenne szó , nem is érdekelne . De …
- De egyszerűen félsz szembesülni Krkiccsel . Esküszöm , hihetetlenek vagytok ! Már hónapok óta győzködöm , hogy keressen meg. De ő ? Áh… Dehogy , nincs elég vér a pucájában . Vállaljátok már fel , hogy mit éreztek egymás iránt ! A vak is látja , mennyire odavagy tőle , persze ez fordítva is igaz … Azt hiszed nem láttalak a múltkor ?
- Elrebegek egy köszönömöt , de nem hiszem , hogy elég hálás tudok lenni ,ezért a csodálatos hegyi beszédért , szívem. Majd meglátjuk mit hoz sors…
- Gúnyolódj csak , Gabriella! Sors , sors … te irányítod a sorsod , felfognád már végre ?
- Értettem őrmester ! – nevettem hangosan .
- Majd meglátom este , hogy kacarászol ! Hétre jövök érted . Légy dögös ! Csók !
- Puszi Gerard !
Ahogy letettem a kezemből a készüléket , azonnal újra csörögni kezdett. Milyen keresett személy lettem… Jó szokásom szerint meg sem néztem ki keres , egyszerűen csak felvettem.
- Halló , itt Gaby !
- Szép napot , Gabriella ! Közölnöm kell önnel , hogy ettől a  perctől kezdve egy vadonatúj Nissan Juke tulajdonosa .
- Jaj , Piqué , nagyon vicces vagy..
- Milyen Piqué ? Hölgyem , ön NYERT !
- Figyelj , ez nem vicces , tényleg .
- Kérem higgye el , szó sincs tréfáról , napokon belül átveheti a járművet .
- Aaahhmm… ez hihetetlen ! – most már emlékeztem . Bekúszott a memóriámba az a kép , amint Gerarddal vásárolunk , én pedig kitöltök valamilyen szelvényt . Őszintén szólva , fogalmam sem volt , miről van szó , annyira valószínűtlennek tartottam , hogy nyerek , hogy még csak el sem olvastam. Rögtön adódik a kérdés , hogy ha ennyire nem bíztam benne , miért dobtam be egyáltalán ? Fogalmam sincs , teljesen ösztönszerűen.
- Ez esetben holnapután jöjjön az autó szalonba . Ez pontosabban  a bevásárló központ mellett található , ahol feladta a szelvényt .
- Köszönöm szépen , ott leszek . Viszlát !
Bontotta a vonalat , én pedig sikítoztam , mint egy tébolyult és ugráltam körbe - körbe .Alig akartam elhinni ezt az egészet . Újra és újra lejátszotta az agyam ezt a beszélgetést , mindaddig , amíg meg nem győztem magam arról , hogy tényleg egy kocsit nyertem. Régóta nem voltam ilyen felhőtlenül boldog . Megfeledkeztem minden problémámról  , gyorsan magamra vettem  valami csinosat és vásárolni indultam . Hiszen ezek után szinte biztos voltam , hogy a mai nap  tartogat még meglepetéseket és nem végződhet szerencsétlenül . Nem , egy ilyen hír után semmiképpen . Tudtam , hogy ma estére ki kell hoznom magamból a legjobbat .Ebben a tudatban indultam el a tökéletes cuccok után kutatva.


Gaby bevásárláskor viselt cuccai :



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése