2011. szeptember 6., kedd

26 . FEJEZET

Tartott egy kisebb hatásszünetet , ami alatt én majd' megőrültem a kíváncsiságtól .
- Szóval arról van szó , hogy ... - hallgatott el már megint . - Te is tudod , hogy mostanában nem igazán számít rám az edző  , legalább is én egyáltalán nem érzem a bizalmát . Alig játszottam ebben a szezonban , ezért nem is fejlődtem .
- De attól még ugyanolyan tehetséges vagy ! Különben is , ha nem számítanának rád , már rég elengedtek volna más csapathoz . - szóltam közbe .
- Talán . A lényeg azonban , hogy a minap felhívott a Liverpool egyik fejese , hogy jó lenne , ha próbajátékra mennék májustól , mert szeretnének szerződtetni . Várj , várj - hallgattatott el , még mielőtt reagálhattam volna . - Ez még nem minden . Most nyáron U21-es Európa bajnokságot rendeznek , ugyancsak Angliában , és én is benne vagyok a keretben ...
- Akkor ez azt jelenti ... hogy egész nyáron távol leszel ? - szomorodtam el .
- Úgy néz ki .
- Bojan , engem nem érdekel semmi , követlek bárhova mész !
-Tudom , Drágám , de ezúttal nem lehet ! Le kell diplomáznod , és ez nem jöhet össze akkor , ha júniusban nem leszel Barcelonában .
- De nem érdekel a diploma , nem érted ? Csak te érdekelsz ! Veled akarok lenni !
- Ne hülyéskedj Gaby , ez az utolsó éved , ezek már az utolsó hónapok ! Semmiképpen nem engedném , hogy itt abbahagyd . Te magad mondtad az előbb , sikeres akarsz lenni , ahhoz pedig ez a papír elengedhetetlen .
- Nem is tudom ... - gondolkodtam el kicsit - Én nem fogom kibírni nélküled ! - keseredtem el most már egyre jobban .
- Már hogyne bírnád ki ! - fogta meg a kezem . -  Majd gyakran meglátogatsz ! Nem is leszünk olyan távol egymástól , repülővel egy-két óra . Minden hétvégét együtt fogunk tölteni . Megígérem ! Ahogy Carla és Cesc kibírtak éveket távkapcsolatban , nekünk is menni fog az a néhány hónap! Hiszen nagyon szeretlek , és csak ez számít!
- Olyan magányos leszek ...
- Dehogy leszel ! Hiszen ott van Stella , David ... és Gerard is . Bármikor számíthatsz rájuk , tudod te is .
- Igen , de mégis hiányozni fogsz , nagyon . Senki sem helyettesíthet téged ...  De be kell látnom , így lesz a legjobb . Azt hiszed nem láttam , mennyire lehangolt az , hogy nem játszhatsz ? Bármit megtennék azért , hogy újra csak mosolyogni lássalak állandóan!
- Édes vagy , köszönöm , hogy megértesz ! Már az önbizalmat ad , hogy így mellettem állsz . - mosolygott .
- Bízom benne , hogy minden rendbe fog jönni .
- Úgy lesz , higgy nekem ! - biztatott .

Miután befejeztük a desszertet , hazafelé vettük az irányt . Lévén , hogy nagyon fáradt voltam , semmi egyébre nem vágytam , minthogy lepihenhessek Szerelmem mellett . Nagyon elszomorított és lehangolt , hogy hosszú ideig nem lehetünk olyan sokat együtt , mint azt megszoktuk az elmúlt időszakban . Talán ez ébresztett rá arra , hogy maradéktalanul ki kell használnunk a májusig hátralevő időt .Most azonban csak egy kiadós alvásra volt szükségünk , hogy holnap újult erővel vágjunk neki az ír főváros felfedezésének .

Reggel annyira jó érzés volt Bojan mellett heverészni , hogy legszívesebben egész nap a karjaiban szundítottam volna , de ő nem adta fel az eredeti tervet , inkább kizavart az ágyból , hogy felöltözzek , amíg ő kávét főz  és pakol néhány szendvicset .
Nehéz volt eldönteni , hogy mit vegyek fel , hiszen az időjárás különösen szeszélyes volt , hol esett az eső , hol pedig tűzött a nap . Mivel utáltam fázni , inkább biztosra mentem .( KATT IDE ! ) Álmosan kicsit elhúzódott a készülődés , mivel Bojan már rég készen volt a pakolással is és az öltözéssel is , mire én előbukkantam . Gyorsan kitessékelt az ajtón , nehogy még valami eszembe jusson és újra vissza kelljen forduljunk .

Dublin gyönyörű és különlegesen tiszta hely volt . Délelőtt meglátogattuk a méltán híres Trinity College -t és a Szent Patrik katedrálist . Jó mélyre ástuk magunkat a kelták kultúrájában . Érdekes és misztikus egy nép volt !
Csak délben értettem meg , Bojan miért ragaszkodott annyira a szendvicsekhez, amikor számtalan jobbnál - jobb étterem mellett haladtunk el a nap folyamán . Következő célpontunk ugyanis a Phoenix Park volt . Mindeddig nem hallottam róla , nem is értettem miért , hiszen nagyon pazar egy hely volt , még a Central Parknál is nagyobb . Nem is hittem volna , hogy van annál nagyobb bekerített városi zöld terület. Itt piknikezni
Bojannal pedig maga a tökély volt .

- Na , hogy tetszik a város ? - érdeklődött .
- Naagyon szuper ! És ez a park ...nem találok rá szavakat . - lelkendeztem . - És mi a további program ?
- Még meg kell néznünk a Guinness Store House-t és a Kilmainham börtönt . Azt írja az útikönyv , hogy ezeket semmiképpen sem szabad kihagyni Az esti programról pedig te döntesz .
- Na még jó ! Ma este hatalmasat akarok bulizni ! Egész reggelig ! Szóval nézz csak szépen utána , hová érdemes menni .
- Már megtettem , ne aggódj ! - vigyorgott büszkén.
- Hihetetlen , hogy te mindenre gondolsz ! - dicsértem meg egy jutalom puszival karöltve.

Tovább folytattuk a túránkat . Már majdnem indultunk hazafelé , amikor megszólalt a telefonom .
- Szia Stella drága ! Na , hogy sikerült az este ?
- A tegnap este és éjszaka ? Egyszerűen fenomenális volt
- Nagyon örülök , remélem kicsit lefárasztottátok egymást , úgyis túl hiperaktívak vagytok mostanában ! - utalgattam .
- Haha , te kis piszok, 1-0 oda ! Ti merre vagytok ?
- Épp valami börtönben , csodálkozom is , hogy ilyen jó a térerő ...
- Gaby , ne hülyéskedj ,mégis mit csináltatok , hogy börtönbe kerültetek ? - aggodalmaskodott barátnőm .
- Jaj , nyugiii , ez csak egy múzeum . Különben is kinéznéd belőlem ?
- Legyek teljesen őszinte ? Igen ! 1-1 szivi ! - ragadta meg a visszavágás lehetőségét . - Muszáj letennem , David máris hiányol !
- Ajaj , legyetek rosszak !
- Meglesz ! - nevetett - Puszi !

Fárasztó napon voltunk túl , akkor mégis nem vágytam semmi egyébre , mint egy óriási bulira Bojannal . Hiába gyalogoltunk össze-vissza , egész éjszakára elegendő energiám maradt ...
Aznap este különlegesen akartam kinézni , ezért egy aranyszínű , szűk ruhát választottam . Akárhányszor öltöttem magamra ezt , mindig elsöprő sikereket értem el , itt volt hát az idő , hogy Bojannál is bevessem .( KATT IDE ! )
- Hát , Gaby , nem is tudom mit mondhatnék ... - mustrált végig tetőtől talpig .
- Hmm ... tetszik mi ? - néztem rá csábosan , mire derekamnál fogva szorosan magához húzott és úgy nézett a szemembe , hogy azt hittem ott menten megőrülök , ha nem csókol meg .  Persze ő ezt nem hagyhatta , azonnal lecsapott ajkaimra . Csak egy pillanatra álltunk meg , de úgy kapkodtunk a levegő után , mint holmi fuldokló  szerencsétlenek .
- Nem bulizunk inkább csak kettesben ? - próbálkozott be egy kaján vigyorral .
- Mit szólnál , ha kiegyeznénk abban , hogy néhány órára elmegyünk valahová ,  utána pedig egész éjjel a tiéd vagyok ...
- Áll az alku . - csókolt meg újfent .

Megigazítottam kicsit elkenődött sminkemet , majd indulásra készen álltunk mindketten .
Nem kellett sokat kocsikázni a célpontig . A taxi a Crewdaddy bár előtt dobott ki , amelyet Dublin egyik legfelkapottabb szórakozóhelyeként tartottak számon . Mondjuk ehhez semmi kétség nem férhet szerintem , zseniális volt az egész : a klub kialakítása , a társaság , a hangulat , a világhírű DJ-k által biztosított zene.

Amint beléptünk , magával ragadott a zene , nem is tétováztam sokat , azonnal berántottam a kissé meglepődött Bojant az őrjöngő és táncoló tömegbe . A Where Them Girls At - re ráztuk mindent beleadva . Őrült egy szám volt , de kellőképpen tükrözte akkori hangulatomat , Nicki Minaj részénél például konkrétan felordítottam.


Úgy tűnt , mintha több tíz percig eltartott volna ez az egyetlen dal , mely megalapozta az egész esti hangulatunkat. Teljesen kifulladva ültünk le egy kétszemélyes asztalkához . Egy meghitt kis sarkot választottunk , ahol azért néha egyedül is lehettünk , ha úgy tartotta kedvünk ...

A harmadik végigtombolt szám után igencsak megszomjaztam , így elindultam a bárpult felé . Egyedül mentem , mivel Bojant annyira lefárasztottam, hogy moccanni is alig bírt. Nehéz volt ám velem tartani a lépést !
A mixer srác háttal állt és poharakat törölgetett fényesre , nem szentelt nekem túl nagy figyelmet , ami egyre jobban kezdett feldühíteni . Öt percnyi álldogálás után tapsolni és huhogni kezdtem , hogy felhívjam magamra a figyelmet. A fickó nyugodtsága rettenetesen bosszantott  , már lassan azon gondolkodtam , hogy átugrom a köztünk lévő akadály és behúzok egyet neki . Valószínűleg kicsit túlerőben éreztem magam a nem rég megivott tequila hatására , pedig az izomzatát nézve amúgy nem sok esélyem lett volna a ellene.
Aztán amikor megfordult , akkor jött csak az igazán nagy meglepi . Még a szám is tátva maradt valószínűleg .  Ő is hasonlóan meglepődött , kérdőn nézett rám , mintha nem hinne a szemének .
- Campanello* , te vagy az ?
Képtelen voltam a válaszolni , én is csak ámultam - bámultam.
- Marco ? Marco Brava ? - tapogatóztam , habár a kérdésre én is pontosan tudtam , mi az egyértelmű válasz . Igen , Marco Brava állt ott előttem , kajánul és sejtelmesen vigyorogva .

* csengőcske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése