2011. szeptember 1., csütörtök

24. FEJEZET

Az év utolsó napjának reggelén a kertben üldögéltünk és a kávénkat szürcsölgettük . Nem volt különösebb oka kissé rossz kedvemnek .
- Sajnálom , hogy ma nem tudunk egy hatalmas bulit csapni , de reggel muszáj edzésre mennünk , mert másodikán meccs van .
- Megértem , semmi baj . Majd bepótoljuk ! - villant meg egy halvány mosoly az arcomon .
- Viszooont ... A következő hétvége szabad , akkor még neked is tart a téli szünet , és megígérem , hogy elutazunk valahova kettesben .
- Mégis milyen úti célra gondoltál ? - kaptam fel a fejem .
- Nekem teljesen mindegy , a lényeg , hogy veled legyek . Felőlem Rióba , Londonba , Párizsba , Los Angelesbe, Hawaiira vagy Kongóba , bárhová... te döntesz !
- Huh ... azért annyira messze ne menjünk . Hmm... legyen mondjuk ... - gondolkodtam , kicsit , majd azonnal beugrott az egyértelmű válasz - Dublin !
- Nocsak ! Miért pont Írország ? Semmi luxus-hajós körút ? -csodálkozott .
- Én nem bánom , ha el sem hagyjuk Barcelonát , csak legyünk kettesben . Viszont ha mindenáron utazni akarsz ... én oda mennék legszívesebben .
- Hát akkor irány Dublin ! - lelkendezett, miközben megszólalt a mobilja .

Vagy tíz percnyi egyezkedés után végre lerakták .
- Ki volt az ?
- Csak Geri . Megdumáltuk , hogy este átugrunk hozzá . Ha nem is lesz semmi parti , legalább legyünk együtt.  Egyúttal megejtjük a házavatót is , persze csak mértékkel ! - vigyorgott .
- Remek ! - próbáltam örömöt színlelni ,közben pedig  egyre világosabbá vált számomra , hogy ezúttal nem kerülhetem el a Nuriával való hosszabb találkozást . De hát nem volt mit tenni , nem állt szándékomban megbontani a társaságot.

Egész nap a tévé előtt heverésztünk , majd olyan hét óra körül készülődni kezdtem .Nemrégiben kaptam Geritől egy pólót ' Drama Queen ' felirattal, most pedig hatalmas késztetést éreztem rá , hogy felvegyem .( KATT IDE ! ) Jól haladtam , nyolcra már a bejárati ajtó előtt  szobroztunk . Mi érkeztünk utolsóként . A házigazda nyitott ajtót .
- Hé , Haver ! - fogtak kezet Bojannal . - Dráma Királynő , te még a leglazább szerelésben is ugyanolyan csinos vagy  ! - puszilt meg . -Szuperül áll rajtad , tudtam én már ezt előre ! - kacsintott felém - Na , de gyertek beljebb , már csak ti hiányoztatok .

A látvány , ami a szobában fogadott nevetésre késztetett . Stella és David az egyik sarokban pusmogtak , míg Nuria a kanapén magányosan tévézgetett . Amikor barátnőm meglátott , azonnal a nyakamba ugrott .
- Jaj , drágám , végre egy épeszű nőszemély a közelemben ! - lelkendezett . - Igazad volt , ezzel a csajjal nem könnyű szót érteni . - súgta oda .
-Stella , túl finoman fogalmazol ! - ingattam a fejem színpadiasan .
-De komolyan ! Daviddal még eldumálgattak , de amióta ideértünk , nem volt hajlandó velem szóba állni . Arról nem is beszélve , hogy Gerarddal sem tudtam normálisan beszélgetni , mert amikor közelebb kerültem hozzá , azonnal valami halaszthatatlan feladatot adott neki .
- Mondtam én , hogy gázos a csaj ! - sugdolóztunk tovább , de már nem sokáig , hiszen David szólt közbe .
- Mi a téma , hölgyeim ? - Stellával csak összenéztünk , fogalmunk sem volt , mit mondjunk . Végül én szólaltam meg hamarabb .
- Hát ... Csak pár jó recept ! - bólogattam , mire barátnőm szinte felröhögött a hülye kifogás hallatán .
- Nahát , nagyon belejöttél !
- Egyszer ezt is el kell kezdeni .
- Miért nem veszitek be Nuriat is ? Menjetek már oda hozzá , nem tehet róla , hogy kicsit szégyellős !
- Persze , mindjárt , drágám ! - vágta be a művigyort Stella , majd miután elhessegette Davidot még hozzátette  : - Szégyellős ? Megfelelőbb szó a magának való , önző és leginkább betegesen féltékeny ! Na gyere , vessük bele magunkat a ' nagy barátkozásba ' ! - ejtette ki grimaszolva az utolsó szavakat.

A ' nagy barátkozásból ' végül nagy szivatás lett .  Már elnézést mindenkitől , de amilyen eszetlen beszólásai voltak ennek a lánynak , nem lehetett elmenni mellette szó nélkül .

Az este ettől eltekintve kellemesen telt , felidéztük az együtt töltött időszakot , valamint a házigazda legszaftosabb poénjait , miközben háttérzajként Nuria heherészése szolgált .  Ő aztán mindenen tudott nevetni. Inkább meg sem szólaltam , azon töprengtem , hogy vajon azt hiszi-e ,hogy  ha minden egyes szavunkon nevet majd megkedveljük őt.

Az Új esztendő mindenkit párjához  bújva ért.Nagyon romantikus pillanat volt. Ezután koccintás következett, mindenkivel ...

A srácok Play Station - ön játszottak , Stella és én pedig mindent beleadva szurkoltunk egymás ellen . Észre sem vettem , hogy a drága Nuria mellettem foglalt helyet . Nem is akartam túlzott figyelmet tulajdonítani neki., de muszáj volt megszólalnia , bár hallgatott volna...
- Az én Gerardom milyen édesen végezte el azt a szögletet ! - ő majdnem elolvadt a nagy elérzékenyülésben , én meg majdnem rosszul lettem a röhögéstől  , és Stella válaszát még csak nem is hallottam ...
- Szabadrúgás , édesem , de tök mindegy !- legyintett lekezelően .
Egy pillanatra megállt az élet a szobában , és mindenki a rettenetesen zavarban levő lányra fókuszált . David arckifejezése mindent megért és Bojan is elég furcsán grimaszolt. A csaj nem sokáig bírta a kínos helyzetet , ezért sértődötten elrohant az ő Gerardjához , aki éppen a konyhában ügyeskedett , mi négyen pedig majd' megfulladtunk a nevetéstől. Oh , bárcsak Geri is ott lett volna abban a pillanatban ! Az ő reakciójára lettem volna igazán kíváncsi ! Érdekelt volna, hogy vajon ennyi buta beszólás után még mindig foglalkoztatja-e őt Nuria .

Az imént említett eszes hölgyemény az égő szitu után már nagyon meg sem jelent közöttünk az ő Gerardja nélkül .  Mondanom sem kell , nem lettünk puszipajtások , így a búcsúzkodás is végtelenül simán ment .Az  viszont még mindig bosszantott , hogy egy ilyen példánnyal osztja meg Geri az ágyát .

Lassacskán hazaértünk , az új otthonomba . Végig dőltem a kanapén és a ma estén gondolkodtam , Bojan épp a ruháitól szabadult meg .
- Túlságosan kemény voltál Nuriaval  ...
- Hehh ... - hördültem fel - Maradjunk annyiban , hogy azt kapta , amit megérdemelt ...
- Miért mit követett el , hogy így bünteted őt? Az a bajod vele , hogy összejött Gerarddal ?
- Dehogy is ... Egyszerűen csak ... nem szimpatikus .
- Gaby , de hiszen esélyt sem adtál neki !  Mielőtt először láttad őt , már előítéleteid voltak vele szemben !
- Bojan , válaszolj őszintén ... - ültem fel , hogy láthassam az arcát - Te kedveled ezt a nőszemélyt ??
- Értsd már meg , itt nem erről van szó ! Piqué jó barátom és annyit megérdemel , hogy tiszteletben tartsam a döntését . Ha ő Nuriaval akar szórakozni , nekem semmi beleszólásom . Támogatom őt , mert fontos a boldogsága számomra . Nem így lenne ez logikus ? - hiába mondott igazat , nekem az egyik fülemen be , a másikon pedig ki .
- De ez a csaj annyira hülye , mint ... - gondolkodtam el  - Látod , még hasonlatot sem lehet rá találni !
- Látom meggyőzhetetlen vagy ... de gondolkodj el azon ,hogy  még akkor is , ha nem annyira IQ bajnok , érzései vannak !
- Hol érdekelnek engem az ő érzései ?
- Gaby , ez nem te vagy ... - sóhajtott nagyot .
- Figyelj , lehet , hogy szebb , mint én , de nekem legalább megvan a magamhoz való eszem .
- Most hogy jön ez ide ?
- Ne is tagadd , láttam , hogy minden pasinak megakad rajta a szeme ...
- Úristen , Gaby ... Ha hallanád , hogy miket beszélsz ... Azt hiszem , kettőnk közül nekem több okom van a féltékenységre , mint neked !

A utolsó mondata kiverte nálam a biztosítékot , talán valahol a lelkem mélyén már akkor tudtam , hogy igaza van .
- Jó éjt , Bojan ! - ugrottam fel és a háló felé vettem az irányt . Szegénykém köpni , nyelni nem tudott , úgy ott hagytam .

Természetesen akkor úgy éreztem , hogy teljes mértékben igazam van , s csak reggelre világosodtam meg . Sokáig ébren voltam , és nagyon reméltem, hogy Bojan nem haragszik rám túlságosan ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése