2011. augusztus 5., péntek

15. FEJEZET

Az elkövetkezendő másfél hét mondhatni zökkenőmentesen telt . Megpróbáltuk a lehető legtöbb időt együtt tölteni , ami nem volt túl könnyű a bajnokság sűrű menetrendjének és szerelmem tanulással kapcsolatos rögeszméjének köszönhetően. Azonban  Bojannal minél jobban megismerkedtünk , annál jobban ragaszkodtunk egymáshoz  , s az érzelmeink is kezdtek egyre komolyabbá válni . Habár csak három hete alkottunk egy párt , ez senkinek fel sem tűnt, annyira nagy volt a harmónia és egyetértés közöttünk . Kölcsönösen megértettük egymást , s noha kevesebbet voltunk  együtt , mint szerettük volna , Stella és szomszédjaink legnagyobb örömére  előfordult az is, hogy éjszakába nyúló telefonbeszélgetéseket folytattunk.

Közeledett a hétvége , így kedélyállapotunk kicsit kezdett javulni . Még jobb volt az , hogy szerda délután Bojan is beugrott néhány órácskára beszélgetni , ezúttal személyesen . Amikor csengettek izgatottan loholtam az ajtó felé , hiszen sejtettem ki teszi valószínűleg tiszteletét nálunk . Vigyorogva tártam ki az ajtót . Izgatott is voltam , szinte mindig amikor Bojan a közelemben tartózkodott . Gyomorban röpködő – pillangó effektusnak nevezhetném azt hiszem a legmegfelelőbben ami éppen lejátszódott.
- Szia Kicsi ! – lépett be , azonnal magához ragadott és megcsókolt .
- Sziiia – mosolyogtam a lehető legvidámabban .

Két pohárral , valamint egy üveg narancslével a kezemben indultunk el a szobám irányába .  Bojan otthonosan lehuppant az ágyamba ,  én pedig az italokat  töltögettem .
- Milyen napod volt ? – adtam oda neki egy pohárral.
- Huh … Lássuk csak … Rémes  , korai kelés , kimerítő edzés , ebéd , meg még volt valami elintézni valóm a városban .A nap legjobb része pedig most van , amikor veled vagyok – azt hittem elolvadok a mosolyától . – És te hogy állsz ?
- Uncsi nap . Reggel elég későn keltem , tízre bementem az egyetemre , csak két órám volt , aztán Stellával és Gerarddal ebédeltünk itthon . Most pedig tanulgattam , de hál’ Istennek sikerült befejeznem – sóhajtottam fel megkönnyebbülten.

Volt valami , amit nem igazán értettem meg , ezért Bojan hősiesen felajánlotta , hogy  megpróbálja elmagyarázni , de amint az már előre is belátható volt , egymás közelében nem tudtunk ilyesmikre koncentrálni,  így végül az ágyban kötöttünk ki , teljesen egymásba gabalyodva .
Tíz perc tétlenül fekvés után Bojan szólalt meg először :
- Emlékszel mit ígértem ? – tapogatózott , mire én kérdőn néztem rá.
- Szóval nem .– nevette el magát – Nem baj , frissítjük kicsit a memóriádat. Tudod arról volt szó , hogy a legközelebbi hosszú hétvégén kiruccanunk valamerre.
- Aha ! Már rémlik valami .– bólogattam.
- Tökéletes ! Nos , van egy kis meglepim ! Mondjam el ? – húzta az agyamat .
- Jaj , szívem , ne csináld már ! Légyszíííí !
- De csak akkor , ha kapok érte jutalmat … - vigyorgott látva felfokozott ideg állapotomat .
- Bojan Krkic , ne csigázz már !
- Oké , oké ! Szóval , amint tudod a hétközi forduló miatt szabad hétvégét kaptunk .Daviddal gondoltunk egy nagyot és vettünk négy repülőjegyet Adu Dhabiba . – jelentette ki , én meg nem tudtam hinni a fülemnek .
- Hogy hova ? – szökkentem azonnal ülő pozícióba.
- Jól hallottad Gaby  , Abu Dhabit mondtam .
- De… nem most hétvégén …? - nem tudtam egy ép mondatot formálni .
- Igen , most hétvégén van az évadzáró futam . Meglepődsz , ha azt mondom , hogy van négy VIP jegyünk ?
- Jézusom , ez egy vagyonba kerül ! Nem lehet…
- Ne is próbálj ellenkezni , megérdemeled … a világ összes kincsét megérdemled .
- Édes vagy , de…
- Semmi de ! Gaby , tudom , hogy a női büszkeséged nem ismer határokat , de szeretném ha eljönnél velem kicsit lazítani . Ennyi az egész .
- Mégis honnan tudtad , hogy imádom a Forma1-et ? – kíváncsiskodtam  , aztán rögtön beugrott , meg sem vártam válaszát.
- Piqué – mondtuk ki egyszerre és nevettük el magunkat.
Már lassan lenyugodtam és visszadőltem a helyemre , amikor hirtelen eszembe jutott  Sebastian . Újra felugrottam izgalmamban .
- Úristen ! Úristen ! – estem át egyik extázisból a másikba . Bojan is furcsán nézett már rám . –Újra  élőben láthatom Sebet ! – legyezgettem magam színpadiasan kezemmel .
- Ácsi , Gabyka  ! Ki az a Seb ? – érdeklődött meglepetten , s habár szerintem nagyon is jól tudta kiről van szó , csak reménykedett , hogy téved.
- Hát Sebastian Vettel . Az egyik legkedvesebb barátom  . Három éve , amikor cserediák voltam Németországban , Heppenheimban laktam , szomszédok voltunk . Nyelvtanulás céljából vállalkoztam erre az egészre , eközben pedig egy igazi  , jó barátot találtam . Egyre jobban megismertük egymást , aztán egy idő után már többet voltam náluk , mint otthon . Szinte elválaszthatatlanok voltunk  , állandóan együtt lógt…
- Együtt voltatok ? – szakított félbe hirtelen , meg is lepődtem a kérdésen , habár szívem legmélyén tudtam ,hogy ide fogunk kilyukadni . Nem is bántam , jobb túlesni rajta minél hamarabb.
- Hát … Tulajdonképpen igen, megpróbáltuk … De volt pár zavaró tényező , ami miatt mi nem lehettünk egy pár… - be kell vallanom , még most is felgyulladt kicsit a láng a szívemben , ha arra gondoltam.
- Szóval volt pár zavaró tényező… Érdekes …- játszotta a sértődöttet .
- Jaj , kérlek , ne légy gyerekes …
- Rendben , csak tudod így kicsit másként fest az egész … Nem értem , Gerard hogyan felejtett el szólni arról az apróságról , hogy épp az ex-pasid közelébe készülök vinni téged.
- Miért , akkor talán elégetted volna a jegyeket?  - gonoszkodtam .- Bojan tudod , hogy téged szeretlek , és ezen nem változathat semmi !
- Na jó , de hol marad a jutalom puszi ? –nyugodott bele , habár én meg voltam bizonyosodva róla , hogy ez a fene nagy nyugi csak álca . Fogadni merek , állandóan ezen kattogott az agya az elkövetkezendő napokban.
Néhány puszi és egyéb jutalom után Bojan indulni készült.
- Pakolj össze szépen , pénteken három órakor már  a repülőtéren leszünk . Nem kérem , hogy ne hozz sok cuccot , úgysem lennél képes tizenöt ruha összeállításnál kevesebbet bepakolni  , de úgy gondolkodj , hogy össz – vissz három napra megyünk és a kocsi csomagtartójában is véges a hely !
- Nyugi , nyugi ! Ura vagyok a helyzetnek !
- Jó vicc , Kicsi ! Légy jó , szeretlek ! Beszélünk telefonon !  - búcsúzott el egy puszival .
- Én is szeretlek , szia !

2 megjegyzés:

  1. Vettel???????????????? A legkedvesebb pilótám... És közelebb kerültek egymáshoz?????? Ne,már...

    VálaszTörlés
  2. Hehe egyezik az ízlésünk :D lesznek még bonyodalmak idővel :P de csak mindent a maga idejében :P köszi , hogy olvasod !

    VálaszTörlés