2011. augusztus 10., szerda

17. FEJEZET


A szombati napot mindenképpen a tengerparton akartuk eltölteni .  Bojan anélkül , hogy észre vettem volna zuhanyozott , majd összepakolt pár nélkülözhetetlen cuccot , amíg én még szundítottam kicsit . Elképzelni nem tudtam , honnan merített még energiát a tegnapi este és éjszaka után . Én legalábbis teljesen ki voltam készülve . Amikor felébresztett nagyon  fáradtnak és zsémbesnek éreztem magam , az volt az első gondolatom , hogy amint kiérünk a partra ledőlök az árnyékba aludni . Nem tudom miért , de ha reggelente arra gondoltam , hogy a nap folyamán még lehetőségem lesz egy kiadós alvásra , teljesen megnyugodtam . 

Amint egyre éberebb lettem , azonnal kiment az alvás a fejemből , és úszni támadt kedvem , ezért fürdőruhába bújtam ( KATT IDE ! ) és máris Stelláék ajtója előtt toporzékoltam . Valahogy nagy nehezen el is készültek , barátnőm is szexi strandszerelésében feszített már ( KATT IDE ! ) , amikor útnak indultunk .

Miután megmártóztam a habokban, kivonszoltam magam a partra és visszatértem reggeli tervemhez : pihenés az árnyékban . Jó volt nézni , ahogy Stella  és Bojan egymást heccelve szaladgál a parton . Észre sem vettem , hogy David mellettem ül , míg meg nem szólalt .
- Hallom , jóban vagy ezzel a  pilóta , Seb gyerekkel .
- Háát , úgy is mondhatjuk .
- És akkor miért nem hívtad már fel ? Hiszen az alapján , amit Stella mesélt , eléggé meghatározó szerepet játszik , pontosabban játszott az életedben . – erre hirtelen felé fordultam . – Még mielőtt kinyírnád őt , nem mondott semmi konkrétat . Magamtól is le tudtam szűrni a lényeget.
- Oh… szóval …- azt hiszem kicsit ki is pirultam – Tudod , úgy érzem , nem hívhatom még fel . Kizökkenteném a koncentrációból . Sosem szerette ha olyasvalaki van kint a futamon akit nagyon szeret . Azzal magyarázta , hogy így nem a versenyre koncentrál , hanem arra , hogy az illető mit csinál és hogy kényelemben érzi - e magát. Azt hiszem , elég lesz , ha csak a végén toppanok be . Legalább ha szarul sül el , nem magam fogom hibáztatni , hogy megzavartam .
- Értem . – mosolygott feltűnően .
- Min szórakozol annyira nagyon ?
- Édes vagy , hogy így törődsz vele , meg hogy ennyire ismered .
Kis szünet következett , igazából egy leheletnyit zavarban voltam , nem tudtam mit válaszolhatnék erre . David azonban megtörte a csendet , bár ne tette volna …Hogy előrukkolt-e a tíz pontos kérdéssel ? Persze  , hogy igen !
- Szeretted őt ,mi ?
Azt hittem frászt kapok , hogy újra bele kell mennem ebbe a számomra igen kényes témába. Legszívesebben  a homokba dugtam volna a fejem , méghozzá jó mélyre.
’ Úristen ! Minek zaklat mindenki ezzel állandóan ? Nem hiszem el !  Nem volt könnyű túltennem magam azon, hogy semmi esélyem nála , most meg mindenkinek beszélnem kell róla . Annyira nehezemre esik , fáj felidézni . Legszívesebben kitörölném  emlékezetemből a két utolsó németországi hetemet . Most meg Bojan is , Stella is , David is ezzel nyaggat. Szerencsére Gerard jó messze van tőlünk ! ’ fortyogtam magamban , miközben igyekeztem egy diplomatikusabb  , kitérőbb választ megfogalmazni. Nem szerettem volna megbántani Davidot , hiszen semmi értelme nem lett volna . Ő csak egészségesen kíváncsi volt. Valószínűleg csak én túloztam el a dolgot , újra
- Hát , azt hiszem igen …  Ő volt az első srác , aki iránt igazán érdeklődtem .
- De legalább megbeszéltétek  ?
- Igen , most már csak szigorúan barátként tudok ránézni . De nem , semmiképpen sem tudnám elképzelni nélküle az életemet . Tudod ,fontos számomra .
Hálás voltam Davidnak , hogy nem forszírozta tovább a témát , és hagyta , hogy szenvedélyemre, az alvásra áldozzak inkább egy órácskát.

Ébredésem után úszásra vágytam . Kibontakoztam  a szintén szundító szerelmem öleléséből , majd a víz felé vettem az irányt . Nem sokáig voltam magányos , hamarosan követett .  Egy pillanatra megálltunk , átölelt hátulról .
- Szeretlek – suttogta a fülembe és lehelt egy puszit fülcimpámra .
- Én is . Nagyon ! – fordultam vele szembe és gyengéden megcsókoltam .  Néhány perc múlva lettünk figyelmesek Stellára és Davidra , akik minden lehetséges eszközt bevetettek , hogy felfigyeljünk rájuk.
- Huhuuu , fiatalok ! – ordította Stella – Menjetek szobára !
Hangosan nevettünk , mintha  ők jobbak lettek volna . Hadd ne meséljek arról ,hogy miknek voltam tanúi , amíg Bojannal még nem voltunk együtt…


Strandolás után hazamentünk , lezuhanyoztunk  és a fiúk bejelentették , hogy vacsorázni visznek bennünket valami előkelő étterembe , szóval  csípjük ki magunkat . Tudtuk , hogy ma nem rúghatunk ki a hámból , hiszen másnap egy fergeteges idényzáróra készültünk  , és nem lett volna előnyös , ha elalusszuk a rajtot és elhanyatlunk a kordonok mögött .

Az egy órás készülődés meghozta eredményét , én is ( KATT IDE ! ) és Stella is ( KATT IDE ! ) legjobb formánkban ruccantunk ki a nagy nap előtt . A srácok sem festettek rosszul . Minden adott volt egy tökéletes estéhez .
Szép nyugodtam megvacsoráztunk ,  beszélgetünk , nevetgéltünk , majd meglehetősen korán nyugovóra tértünk , hiszen mind nagyon kimerültek voltunk , egymástól és a sok lubickolástól.

Elalvás előtt még felvázoltam magamban a holnapi napban rejlő lehetőségeket .A mai nap folyamán barátom megszerezte a pole-t ,s így  tett egy lépést a cél felé . Az időmérőre nem mentünk ki , semmiképp sem akartam ,hogy felismerjenek , Bojannal és Daviddal a közelemben viszont ez nem volt valami könnyű művelet. Nem tudhatta meg , hogy itt vagyok , legalábbis így láttam én a legjobbnak.  

Hosszasan érveltem magamban az mellett , hogy miért Sebastian érdemli meg a végső dicsőséget : adott egy jó kocsi , és egy egyre higgadtabb, remek pilóta. Amit az elmúlt hétvégéken bemutatott , nem volt semmi ! Ha a technika nem szólt közbe , minden rendben rendben  ment  . Most is legfeljebb azért imádkozhattam , hogy ne fuccsoljon be semmi fontos alkatrész , valamint , hogy Seb is jobb lábbal keljen fel és a lehető legnyugodtabb énjét hozza . Hiszen volt ám neki egy kicsit őrült énje is , ha valami nem úgy sikerült ahogyan ő akarta .
Egy fél óra agyalás után sikerült megnyugtatnom magam , hogy minden a legnagyobb rendben fog zajlani , így teljesen nyugodtan talált rám az édes álom .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése