2011. augusztus 13., szombat

18. FEJEZET

A vasárnap reggel egészen átlagosnak tűnt .  Napsütésre és számtalan puszira ébredtem , bevallom , igazából először rá sem jöttem , hogy ma van a futam napja . Sejtettem viszont , hogy történnie  kell valaminek , mivel fura gyomorideget éreztem már az előtt , hogy kinyitottam volna a szemem.

Szerintem egészen estig heverésztünk volna , ha olyan tíz óra körül nem kapcsolok , hogy a mai nap milyen különleges . Azonnal kipattantak a szemeim és szárnyra kaptak a gondolataim .Boldog voltam , hogy végre láthatom Sebet , hiszen olyan rég nem találkoztunk már személyesen ! Csak telefonon beszélgettünk . Kicsit szégyelltem , de mióta összejöttünk Bojannal még a telefonálást is elhanyagoltam . Nem volt könnyű ám a rózsaszín szemüveg mögül szemlélni a világot ! Ez természetesen nem mentség a viselkedésemre , s csak remélni tudtam , hogy Sebastian nem neheztel rám túlságosan .  Szerencsére nem úgy ismertem , mint aki haragudni tudna rám , bármiért is .

Lebonyolítottunk egy gyors reggelit a szálloda éttermében , közben pedig bőszen esélyeket latolgattunk . David Alonsora esküdött , lemerem fogadni csakis azért , hogy engem bosszantson . Láttam a hamisságot a szemében , kapva – kapott az alkalmon , hogy engem kedvére szekálhat , ugyanis nagyon érzékenyen érintett minden kritika Sebbel kapcsolatban . Egy szúrós megjegyzés után mintha , megremegett volna az asztal , ezt pedig Stella szúrós tekintete követte . Minden bizonnyal az asztal alatt próbálta lecsillapítani szerelmét , látva felfokozott idegállapotomat . Nem vettem jó néven semmilyen csípős megjegyzést , így az egésznek az lett a vége, hogy sértődötten vonultam fel egyedül , pontosabban nyomomban Bojannal , Davis harsogó nevetésével és Stella dühös , párja felé intézett szavaival. Szerencsére amilyen gyorsan megharagudtam , annyira gyorsan békét is kötöttem , hiszen normális körülmények között imádtam az ilyen kis heccelődéseket , Daviddal gyakran belementünk szó párbajokba és harcoltunk egymás ellen a kifulladásig , amelyet a hatalmas nevetések okoztak egy –egy fura beszólás után .

Egy óra tájékán , rövid készülődés után elindultunk a pálya felé . ( KATT IDE ! ) ; ( KATT IDE ! )David vezetett , mi pedig Stellával a hátsó ülésen izgultuk hülyére magunkat . Ő is szívén viselte a sorsát , hiszen amíg Németországban tengettem napjaimat ,Seb  gyakran szólt bele a videó beszélgetéseinkbe , olyannyira gyakran, hogy egészen meg is kedvelték egymást , habár személyesen csak egyszer – kétszer találkoztak . Barátném azért is volt nagyon izgatott , hiszen itt volt a lehetőség , hogy David befolyásosságának köszönhetően megismerje nagy kedvencét , Michael Schumachert .  Kicsi korunk óra rajongott érte  , remélte,  hogy most talán egy autogrammra is futja tőle.

Elfoglaltunk helyeinket , majd a szokásos időpontban felzúgtak a motorok , kigyulladt a zöld lámpa , a reggelim pedig bukfencezett egyet a gyomromban . Az elkövetkezendő két óra merő izgalommal és stresszel volt telített .A rajtnál Alonso a harmadik rajtkockát foglalta el és így tulajdonképpen potenciális világbajnokként ugrott neki az egésznek . Hál’ Istennek Sebi higgadtan és kifogástalanul rajtolt és valahogy minden körülmény az ő kezére játszott . Atán jött egy kis horror : Vitantonio Liuzzi majdnem lekaszabolta Schumi fejét , habár meg kell vallani , az incidens során ő sem volt teljesen ártatlan  , sőt ! Ez idő tájt Stella éppen szívrohamot készült kapni , de szerencsére megnyugodott , amikor kedvence épen szállt ki versenyautójából . Szerintem itt el is dőlt Sebastian világbajnoki címe: a legenda balesete miatt jött a safety car. Alonso beragadt , majd egy zűrzavaros időszakot követően Sebi jókora előnyt dolgozott ki .

Amíg le nem intették a futamot , annyira görcsben voltam , hogy nem tűrtem el azt  , hogy bárki is hozzám szóljon . Ökölbe szorítottam a kezem amennyire erősen csak tudtam és koncentráltam , nem mintha ezzel bármennyire is segíthettem volna kedvencemet ,  de talán úgy éreztem , hogy lélekben így vele lehetek . Aztán amikor tudatosult bennem , hogy vége , megnyerte , akkora öröm-sikítás tört ki belőlem , hogy fél Abu-Dhabi visszhangzott tőle .Sírva borultam Bojan nyakába , amikor megláttam , hogy Sebbel is közölték a hírt , ugyanis jellegzetes  kézmozdulata mindent elárult . El tudtam képzelni , most mennyire vigyorgott a sisakja  mögött . Alig vártam , hogy végre láthassam is ezt a mindent elsöprő mosolyt .  Csodálom , hogy Bojan nem sokallt be , talán kicsit túlságosan is magával ragadott ez az egész .

Ott álltunk a kordonok mögött , reméltem , hogy még  a díjátadás előtt találkozhatunk . Sajnos nem jött ez össze ,  csupán annyit láttam , hogy kiszáll a pilótaülésből és egy örömujjongás közepette a csapat tagjai közé veti magát egy nagy ölelés erejéig . Tulajdonképpen nem is lett volna ideje velem beszélgetni , hiszen sietnie kellet , nehogy már elkéssen a saját világbajnokká – avatásáról .

Bojannal ölelkezve néztük végig a ceremóniát , ami számomra annyira megható volt , hogy el is pityeredtem .  Nem is csoda , hiszen tökéletesen emlékeztem kedvenc száguldó cirkuszos barátom rögös  , mindent elsöprő sikerhez vezető hosszú útjára. Teljességgel megérdemelte . A himnusz alatt mintha az ő szemébe is könnyek szöktek volna  , valószínűleg kezdett tudatosulni benne  , mit is vitt véghez az elmúlt időszakban . A pezsgőzés alatt , Bojannak köszönhetően sikeresen előre verekedtük  magunkat oda , ahonnan a győztes várható volt . Nem fértem már a bőrömben , alig vártam , hogy láthassam . Most szerelmem is kicsit a háttérbe szorult . Csak remélni tudtam , hogy megérti , milyen fontos ez nekem .

Én már a lépcsőfordulóban megláttam a szöszit , aki felém sem nézett , hiszen bőszen magyarázott valamit egy mellette haladó srácnak . Amikor kilépett az ajtón és felpillantott végre ,valósággal kikerekedtek a szemei .  Erre a látványra szélesen elvigyorodtam és azonnal a nyakába vetettem magam .
-  Gratulálok Kölyök ! Megcsináltad ! – súgtam oda neki , miközben szorongattam .
Hirtelen az arcomat kezdte fürkészni , szerintem még mindig nem tudta elhinni , hogy valóban ott vagyok a karjaiban .
-  Gaby , te itt? Mégis hogy ? – értetlenkedett .
- Jaaj , Sebi ,mégis hol lennék e történelmi pillanatban?  Olyan büszke vagyok rád !
Mikor kezdte végre felfogni , hogy nem a képzelete játszadozik vele , újra megszólalt .
- Annyira jó téged újra látni . Nagyon jól nézel ki ! Hiányoztál ! – ölelt át újra . – De miért nem hívtál mostanában ?- aggodalmaskodott .
- Igazából megvan rá az okom . – ekkor jutott eszembe , hogy szegény Bojan ott ácsorog mellettünk  , itt volt az ideje , hogy megismerkedjenek .  Lassacskán odaléptem  hozzá ,  kézen fogtam és nyomtam egy puszit az arcára , mire egyből megenyhültek a vonásai . Közben Sebastiannal átváltottunk angolra , hogy a párom is értse , miről beszélünk .  – Tulajdonképpen neki köszönhetem , hogy most itt vagyok . Bojan  , ő Seb , Sebastian , ő az én Bojanom . – mosolyogtam édesen . A fiúk lekezeltek , habár nem nevezném barátságosnak az egész jelenetet…
- Boldognak tűnsz Gaby , nagyon … - nyelt nagyot - … örülök . 
- Valóban az vagyok - karoltam át Bojan derekát mosolyogva . 
Rövid , de kissé kínos csend következett , aztán Sebnek eszébe jutott , hogy késében van az interjúkról . Már lassacskán elköszöntünk egymástól , de ő még utánam szólt .
- Gabriella , szeretném ha este ott lennél a bulin ! Mármint ott lennétek - nézett össze szúrósan a két srác . - Fontos lenne számomra . 

Kérdőn néztem Bojan felé , azonban ezt tényleg nem hagyhattuk ki , bármilyen gondolatok cikáztak is a fejében . Beleegyezően bólintottam , és gondolatban már valami jó kis szerelésen törtem a fejem , amikor Seb távozása után Bojan hirtelen rántott magához és csókolt meg . 
- Ugye nem baj , hogy igent mondtam a partira ? - kérdeztem boci szemek kíséretében .
- Csak azért egyeztem bele , hogy  TE  boldog legyél . Nem másért !
- Jaj , Bojan , nem tudom felfogni , miért gyilkolod le már pillantással Sebastiant ... 
- Hidd el Gaby , megvan rá az okom ... Te nem látod , hogyan néz rád ... 
- Hogyan ? Mint legjobb barátra . 
- Cesc , Gerard , David , úgy néz rád , mint legjobb barátra . Sebastian ? Semmiképpen . Szinte felfal a szemével !
- Bármit is mondasz , mi már tisztáztunk mindent . Ami köztünk volt elmúlt és kész . De ettől eltekintve barátok maradtunk , túl tudtuk tenni magunkat rajta . Szerintem ez ritkaság és én értékelem .

Bojan csak forgatta a szemeit , hiszen ő Sebastianban látta legnagyobb vetélytársát .Szerencsére megszólalt a telefonom , így ezt az okos beszélgetés félbeszakítottuk .
- Gaby , könyörgöm , merre vagytok ? Amióta Stella beszélt 10 percet Schumacherrel  transzba van esve , nem bírok vele ! Valami hatásos praktika ?- hallottam David enyhén kétségbeesett hangját .
- Gyertek a ... oh , nem is , már látlak . Fogd meg jól a kezét , ne hagy elszabadulni , egy perc és ott vagyunk.

Amikor Stella megpillantott azonnal a nyakamba vetette magát , majd dedikált cuccaival kezdett dicsekedni . Mindezek után Seb felől is érdeklődött .
- Na , sikerült beszélned vele ?
- Aha , és hivatalosak vagyunk az esti Red Bull buliba .
- Hú , biztosan jól fogtok szórakozni... - mondta kicsit elkeseredetten .
- Stella , hahóóóóó , ébresztő ! Mind megyünk , szerinted Sebi megfeledkezett volna rólad ?
Egyből felderült az arca , és őrült táncba kezdtünk a kijárat felé áramló sűrű tömeg gyűrűjében .

Kb. két óra múlva nagy nehezen hazakeveredtünk , és elérkezettnek láttuk az időt a készülődéshez . Eltelt egy fél óra , ameddig kiválasztottuk a megfelelő ruhát és kiegészítőket .  Utána következett a szokásos procedúra: hajmosás , igazítás , smink , öltözés . Igénybe vett ám ez néhány röpke órácskát ! De megérte .  ( KATT IDE ! ) ; ( KATT IDE ! )

Taxival mentünk , hogy mindenki ihasson egy pohárkával .Amikor odaértünk a parti már javában folyt  . Kizárólag a Sebtől kapott kártyácskákkal engedtek be . Nagyon jó volt odabent a hangulat , rengeteget táncoltunk , mindenki jól érezte magát .

Jobbnak láttam , hogyha még azelőtt megkeresem Sebet , hogy legurítanék egy mojitót . 
- Bojan - pöccintettem meg a vállát - ugye nem baj , ha most kicsit magadra hagylak ?
- Jaj , menj csak , meg leszünk mi kettecskén ! - mutatott bódultan az itala felé .
- Figyelj , kérlek !- fordítottam magam felé a fejét . - Ne vidd túlzásba , jó ?
- Rendben , rendben , ne aggódj , jó fiú lesz Bojanka !- esküdözött .
- Keresd meg Stelláékat , hátha találtok valami ismerőst ! De be ne csajozz !- kacsintottam .
- Én is figyelek ám a kis barátodra . -vágott vissza . Próbáltam ezt a beszólást figyelmen kívül hagyni .

Sehol sem találtam a bajnokot , így valami erkély szerűségre mentem ki , egy kis friss levegőért. Miközben iszogattam valaki a vállamra tette a tenyerét , ami először megijesztett , azután viszont az illatfelhőből ítélve azonnal rájöttem , ki is lehet az erős kéz tulajdonosa .
- Hmm , hát itt bujkálsz - pöccintette meg az orromat Sebi .
- Hahh , még hogy én bujkálok ! Fél órája kereslek  , hé !
- Micsoda egybeesés , egymást keressük - hangsúlyozta ki az egymás szót . Kicsit gondba ejtett a viselkedése , aztán rájöttem , hogy megártott  neki a pezsgő . Valószínűleg ez ruházta fel a bátorsággal , hogy átölelje a vállamat .  Bőszen imádkoztam , hogy a telepátia , ha csak most az egyszer is ,de működjön  , és Stella foglalja le Bojant valamivel .
- Hjaj ... mindig is erről álmodoztam . Világbajnok akartam lenni , és lám ! Most itt állunk . 
Egymásra mosolyogtunk , közben nekem eszembe jutott , milyen jó is volt , amikor többet találkoztunk .
- Seb , annyira hiányzol a mindennapokból ...
- Nem hinném ... Krkiccsel tökéletesen kiegészítitek egymást . Vagy tévedek ? - tapogatózott .
- Dehogy tévedsz ! Egyszerűen imádom őt ! Tudod , az a fránya rózsaszín köd ! - mindketten nevettünk .
Eszembe jutott valami , muszáj volt rákérdeznem .
- Hanna merre van ? Egész este nem láttam .
- Otthon van , hál' Istennek jó messze tőlem !
- Ez nem hangzik valami jól ...
- Már több , mint egy fél éve szétmentünk . Nem bírtam tovább elviselni a hisztijeit .
- Sajnálom - bukott ki belőlem teljesen őszintén .
- Nem kell . Nem voltam boldog mellette . Örülök , hogy vége .Csak tudod , utálok egyedül lenni . 
- Biztos akad valami helyes lány az utadba !
Hangosan felnevetett .
- Akadni akad , kár hogy ők a csak a világbajnokra kíváncsiak , nem pedig Sebre . Nekem pedig semmi szükségem egy újabb nyűgre . 
Szomorúságot véltem kiolvasni a szemeiből , viszont akkor még nem tudtam rájönni , mi is ennek az oka . Hamarosan ott hagytam , hiszen nem akartam Bojant túl sokáig Stelláékkal pesztráltatni . Amikor meglátott , szinte ujjongott .
- Azt hittem , már soha nem jössz vissza !
- Én meg , azt , hogy már valami szőke barbival partizol ...
- És milyen rosszul hitted ... - csókolt meg gyengéden .

Az est további részében csak táncoltunk , táncoltunk , táncoltunk , egészen a kifulladásig . Sajnos a tény , hogy délelőtt repülünk vissza Barcelonába kicsit lelombozott mindnyájunkat , de hát minden jónak egyszer vége szakad . Sebastiantól elbúcsúzni különösen nehéz volt .Szoros öleléséből azt hittem sosem szabadulok .
- Gyakrabban hívsz majd , ugye? És ígérd meg , hogy ha majd Svájcban jártok , beugrotok hozzám is.
- Rendben Kölyök , úgy lesz ! - habár ha abba a látogatásba belegondoltam , felállt a szőr a hátamon  . Egy asztalnál én , Bojan és ő . Istenem borogass , mi sülne ki abból ...- Vigyázz magadra , remélem minél hamarabb újra látlak !
- Te is Gaby ! - puszilt meg . Mintha Bojan valamilyen furcsa hangot adott volna ki  e jelenet láttára . - Jó utat!- fogtak kezet . Hát nem lett baráti a viszony továbbra sem ...

Bármennyire is jól éreztem magam ezen a kis vakáción , nem keseregtem túlságosan , hiszen Barcelona számomra egyszerűen tökéletes volt , csak Seb hiánya viselt meg kicsit . Ha kicsit jobban figyelek rá , talán már akkor észrevettem volna , hogy valami nyomja  a szívét... De túlságosan boldog voltam ahhoz , hogy más problémáival bajlódjam ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése