2011. augusztus 20., szombat

20 . FEJEZET

Miután sikeresen kihevertük a Klasszikus okozta izgalmakat , a fiúk esetében pedig fáradalmakat , David születésnapját ünnepeltük december harmadikán , szűk baráti körben . Bojan és Gerard elterelte az ünnepelt figyelmét , s ameddig ők a belvárosban kószáltak, addig Stella főzött vacsorát , én pedig szépen megterítettem a kertben , így legalább nem tettem kárt semmiben . Kaja után körbeültük a medence melletti kis asztalkát , és szinte hajnalig beszélgettünk . Rengeteg minden szóba jött . Például az is , hogy Piqué sosem hozza el az aktuális barátnőjét közénk . Amikor rákérdeztünk ennek az okára , ő csak diszkréten kibújt a válasz alól Habár ha jól meggondolom , szerintem én nem jöttem volna ki vele , bárki is legyen a barátnője . Erősen kötődtem Gerardhoz , és féltettem ... vagy legalábbis valami olyasmit éreztem ...Mindenesetre eléggé bizarr érzelmeket véltem felfedezni . És ez nem sugallt semmi jót számomra .

Ezzel egy időben mi is ünnepeltünk Bojannal , hiszen napra pontosan , egy hónapja voltunk hivatalosan is egy pár . Furcsa volt , hogy mindössze csak ennyi idő van mögöttünk , hiszen úgy éreztük , mintha sokkal régebb óta  tartana már az egész . Mondjuk akkortól , amikor megjelent az ajtóban a személyimmel és bulizni hívott.

Tehát Decemberbe léptünk , lassacskán közeledett a karácsony , az első olyan , amit együtt készültünk eltölteni . Az ünnep közeledte segített kicsit kilábalni a hétköznapok egyhangúságából . A szívünkbe befészkelte magát a várakozás izgalma , és már azt sem tudtuk , mit kezdjünk magunkkal . Jobb elfoglaltság híján úgy döntöttünk , hogy már december tizedikén elindulunk beszerezni az ajándékokat . Felöltöztünk ( KATT IDE ! ) , ( KATT IDE ! ) , majd beszökkentünk a Juke-ba  és nagyobb üzletközpontok  felé vettük az irányt . Ilyenkor mindig imádtam vásárolni menni , hiszen az ünnepi hangulat már mindenhol jelen volt . Olyan mosolygós volt mindenki , hogy az ritkaság.

- Szerinted David minek örülne ?- tűnődött el Stella - Olyan gáz ez a szitu , fogalmam sincs mivel lepjem meg, hiszen ő bármit megkaphat.
- Igazad van , bármit megkaphat . De amit tőled kap , az ezerszer különlegesebb , mint bármi egyéb .
- Tudom , tudom ... de mégis ...
- Komolyan mondom , az ilyen fölösleges aggódásoddal kikészítesz ! - csaptam a homlokomra fél kézzel , a másik mancsommal pedig kormányozni próbáltam . Megjegyzem , nem lehetett valami bizalomgerjesztő látvány .
- Meggyőztél , meggyőztél  - fogadkozott -  csak könyörgöm , kormányozz két kézzel . Szóval az ajándék az lesz ...hogy mondjuk a közös képeinket beköttetem egy szép albumba  !- csillant fel a szeme .
- Na látod , nem hiába csücsül ott az a valami a nyakadon .
- Viccelődsz most , de te már kitaláltad , hogy mivel leped meg Bojant ? Fogadjunk , hogy nem !
- Fogadjunk , hogy de ! -nyújtottam ki a nyelvem - Emlékszel , a múltkor talán meséltem , hogy kinézett magának egy órát , de végül mégsem vette meg ?
- Dereng valami .
- Azt kapja tőlem , a többieknek meg csak találok majd valamit ...
- Szeerintem direkt nem vette meg az órát , hogy ne kelljen sokat gondolkodnod , hogy mit vegyél ?
- Kinéznéd belőle ? - nevettem el magam .
- Bármit , ha rólad van szó és megkönnyítheti a dolgodat . Ez a srác ...
- ... igen , tudom , kész főnyeremény ... - mosolyogtunk egymásra .

A bevásárló túra sikeresen zárult , s habár lejártuk a lábainkat , mindenkinek került valami . Gondoltam , jó szokásomhoz híven  kicsit poénosabbra veszem a figurát : Gerardnak egy öt ujjú gránátvörös - kék kesztyűvel készültem , hogy télen is bátran tudjon integetni a Real Madrid szimpatizánsoknak , akárcsak azon a novemberi estén . Cesc egy elektromos borotválkozó készletet érdemelt ki , mival az utóbbi időben eléggé eldzsumbujosodott , gondolom Piqué volt rá rossz hatással , s együtt dobták ki az összes borotvájukat . Viszont , míg Gerardnak nagyon jól állt a szakáll , Cesc számára kevésbé volt előnyös , legalábbis szerintem . Davidnak valamilyen könyvet szereztem be , ugyanis észrevettem hogy különösképpen örömét leli az állandó filozofálásban . Stella ajándéka közös volt tőlem , Bojantól , Cesctől , Gerardtól , na meg Davidtól , de erről majd csak később...

Alig értünk haza , Stellának máris mehetnékje támadt , nekem viszont nem volt kedvem , hiszen ömlött eső. Ezért egymagában  metróra szállt és meglátogatta Davidot , hiszen már úgyis aaaannyira hiányoztak egymásnak , hogy le sem szakadtak a telefonról .

Adódott egy kis szabadidőm , hát gondoltam felhívom Sebastiant , hiszen úgysem beszéltünk már egy ideje .

- Sziaa Gaby ! - előzött meg a köszönéssel . -  Nem is hiszed el , mennyire örülök , hogy hallhatom a hangod! - szinte láttam magam előtt , amint őszintén és a szokásos módon vigyorog .
- Hogy vagy Kölyök ?
- Hát mit mondhatnék ? Megvagyok . Még van pár napom a gyárban , aztán megyek haza anyuékhoz az ünnepekre . -  hirtelen az agyamba kúszott a náluk eltöltött Szenteste emléke , és automatikusan elmosolyodtam . Nagyon családias volt a légkör , mintha én is közéjük tartoztam volna . Valamit nagyon jól csináltak , mivel egyáltalán nem éreztem magam kívülállónak sem akkor este , sem pedig máskor . Nagyon megszerettem őket és ők is kedveltek engem .-Veled mi helyzet ? Le merem fogadni izgalmasabbak a napjaid , mint az enyéim .. - Valahogy visszacibáltam magam a jelenbe és megpróbáltam értelmesen reagálni .
- Minden rendben van , éppen most értünk haza Stellával a karácsonyi nagy ajándékvadászatról . - újságoltam .
- Húúh ... ez nagyon ...csajosan hangzik . - nevette el magát.
-  Jaj , Seb , bárcsak láthatnálak ...- sóhajtottam .
- Semmi akadálya , foglalok a legközelebbi járatra egy jegyet , egészen szívesen ! - viccelődött .
- Azt hiszem az most nem fog összejönni , inkább megvárom Barcelonában a Jézuskát  .
- Valami oknál fogva sejtettem - mondta kicsit talán gúnyos hangnemben . Közben hallottam , hogy valaki a nevén szólítja .
- Ne haragudj Gaby , le kell most tennem , hívatnak .
- Menj csak nyugodtan ! És nagyon vigyázz magadra !
- Te is Gaby ! Üdvözlöm Stellát is .
- Rendben átadom , puszi Seby !

2 megjegyzés:

  1. Nos, kedves Grace! Te vagy a második akinek mostanában elkezdtem olvasgatni az ilyen fanfiction-os blogját(ezelőtt azt se tudtam hogy létezik ilyen) és nagyon jóóó vagy :) Nagyon ügyesen fogalmazol, a szettjeid is nagyon jók, és tök jól megformáltad a híres focisták személyiségét. Ja és ez semutolsó szempont hogy énis igen-igen kedvelem az embereket akikről írsz:) Szóval, én egészen biztosan olvasom tovább ezt a blogot!:) már várom a következő részt :D hajrá:) puszii

    VálaszTörlés
  2. Jaaj ,nagyon aranyos vagy :) örülök , hogy tetszik, amit csinálok , igyekszem ! pusziii

    VálaszTörlés