2011. augusztus 6., szombat

16. FEJEZET

Ezt a részt Alice Mary Brandon Cullen- nek ajánlom , aki bátorkodott néhány megjegyzést írni és szerintem nem is tudja elképzelni ,hogy ezzel milyen boldoggá tett ! Jó olvasást !


Pénteken negyed háromkor minden problémától ( értem ez alatt az egyetemet ) megszabadulva üldögéltünk a bőröndjeinken , hiszen bármelyik pillanatban érkezhettek az útitársak . Stella és jómagam is izgatottan vártuk , mi sül ki ebből az egész utazásból. Annyira fel voltunk villanyozva , hogy a beszélgetésen kívül semmi egyebet nem tudtunk kezdeni magunkkal , lélekben pedig már messze , nagyon messze jártunk .
- Jól meggondoltad ezt az utazás dolgot ? – tapintott rá a lényegre Stella .Tudtam mire céloz , mégis valami arra késztetett, hogy tegyem a hülyét.
- Persze bulizunk , kikapcsolódunk , de mégis mit kell ezen annyira meggondolni ?
- Jaj , Gaby , ne bolondozz már , tudod , hogy Sebre gondolok .
- Oh , Stella , könyörgöm , ne idegesíts már fölöslegesen – pattantam fel zavaromban és céltalan előre – hátra sétába kezdtem.
- Nehogy azt hidd , nem emlékszem , mennyire szeretted őt , és mennyire ledózeroltan toppantál be két éve. És ne merd azt mondani , hogy nincs igazam és ez egy egyszerű tini szerelem volt.
- Na látod , pedig pontosan ezt akartam , mivel így is volt . Ostoba voltam , semmi több . Azóta megbeszéltünk mindent , jó barátok vagyunk , gondolom  ő boldog Hannaval – undok nőszemély , jegyeztem meg magamban - , én pedig szeretem Bojant .
- Rendben , csak egy dolgot kérek . Bármi történjék is , ne csak a szívedre hallgass , vedd figyelembe , amit az eszed is ideálisnak tart , mert az a hatalmas szíved sokszor képes állati nagy hülyeségekbe belevinni. Bojan pedig nem érdemli meg . Rendes srác , szeret téged !
- Na nem mondod , egy hónapja még szét akartad püfölni , ha kibabrál velem !- csattantam fel .
- Jellemző , a kákán is a csomót keresed  . Oda van érted , a vak is látja ! Szívem , csak annyit kérek , legyél figyelmes , és úgy viselkedjél , hogy ne hozz kellemetlen helyzetbe senkit. Értsd meg , jót akarok neked !
Már valami frappáns , indulatos replikára készültem amikor szerencsére betoppantak a fiúk , mielőtt még önfejűségem miatt összevesztünk volna . Pedig nagyon is jól tudtam , Stella mennyire tisztán és jól látja a dolgokat.
- Sziasztok , csajok ! – lépett be David , mire mi azonnal elhallgattunk . – Mi  ez a síri csend ?
-  Ööö… semmi , semmi , csak nagyon izgatottak vagyunk már . – mentett ki a magyarázkodás alól Stella.
- Na , hát akkor ide azzal a két gigantikus bőrönddel ,  és zárjátok az ajtót.

Még utoljára tükörbe néztem , felvettem a kardigánomat és a táskámat .( KATT IDE ! ) Stella is követte példámat .( KATT IDE ! ) Miután meggyőződtünk , hogy minden rendben a külsőnkkel , körbenéztünk még utoljára és leléptünk . Miközben Stella zárt , hallani lehetett David keserves nyögéseit a lépcsőfordulóban . Úgy látszik több erőnléti edzésre lenne szüksége . Vagy talán kicsit elvetettük a sulykot , amikor összepakoltunk  ? Meglehet …

Időközben Stellával békét kötöttünk és röhögve néztük , hogy szerencsétlenkednek  a  bőröndök bepakolásával a taxi csomagtartójába . Megismerhettük a spanyol nyelv sötét oldalát , ugyanis szaporán röpködtek a cifrábbnál cifrább káromkodások. Végül is muszáj volt kézbe vennünk az irányítást , s mily meglepő , első próbálkozásra sikerrel jártunk . Srácok , srácok …

Minden rendben ment , megkezdtük  a felszállást , én pedig beillesztettem a  fülhallgatóimat , majd Bojan vállára dőlve gondolkodni kezdtem . Vajon tényleg volt igazság abban , amire Stella felhívta a figyelmemet ? Valószínűleg igen  , viszont én még semmiben sem  voltam  annyira biztos , mint abban, hogy szeretem Bojant, mindenkinél jobban és senkiért sem hagynám el . Ilyen gondolatok közepette merültem álomba , egészen a landolásig.
- Kicsi , megérkeztünk . – puszilta meg óvatosan a homlokomat Bojan. Ideális ébresztő , vekker helyett elfogadnám . – Ébresztő , drága .
Nagy nehezen feltápászkodtam , Bojan kezembe adta a táskámat , mivel kicsit kábult voltam még , majd leszálltunk a gépről . Miután kézhez kaptuk a bőröndöket Davidék elindultak kocsit bérelni , mivel Gerard szerint a reptértől nem messze található egy ilyen vállalkozás . Hát igen , nem éppen a legbiztosabb forrástól származott az információ , de csak remélni tudtuk , hogy ez egyszer nem tréfál.
Geri jó tippjének köszönhetően lassan elindultunk a szálloda felé. Őszintén szólva kicsit furcsa volt , nem tudtam mire számítsak . Nem voltam megszokva az állandó fényűzéssel , de sejtettem , hogy nem egy putriban fogunk megszállni. Ugyebár ahogy mondani szokták , a jót pedig nagyon hamar meg lehet szokni . Habár a ’jó’ szó ehhez viszonyítva  túl enyhének bizonyult. A szálloda csodálatos volt , azt hiszem , az előtt csak tévében láttam ehhez hasonlót .
 Miután kiszálltunk az autóból a fiúk időt adtak még nekünk , hogy kiámuldozhassuk magunkat , aztán felcibáltak bennünket a szobánkba . Nem is szoba volt ez , hanem lakosztály , egy egész kis apartman . Egy nekünk , egy pedig Stelláéknak , természetesen közvetlenül a szomszédban . A lakások teljesen egyformák voltak , hatalmasak és puccosak . Kellemes érzést keltett bennem ez az egész helyzet .

Amint akadt egy szabad percem ,azonnal a telefonra tapadtam és tárcsáztam Geri számát:
- Szia , szőrmók !
- Úristen , milyen számról hívsz ? Elraboltatott valami pénzes olajsejk ?
- Jaj , Geri , korán van még ! Szerinted ilyen nyugodt lennék , ha túszul ejtettek volna ? Nem , édes , a szálloda telefonjáról hívtalak .
- Várj már egy kicsit. Valamiről lemaradtam? Stella kirúgott ?
- Bojan nem szólt , hogy Abu-Dhabiba jövünk ? – csodálkoztam rá értetlenkedésére .
- Ja , de . Bocs , de tényleg , miről is volt szó az előbb ? Sajna , most ébredtem csak meg , és fogalmam sincs eddig miről cseveghettünk…
- ÁÁÁÁ ! Gerard , ne idegesíts ! Megfeledkeztem az időeltolódásról … Később még beszélünk, most inkább feküdj vissza ! És vigyázz magadra !
- Ti is ! – majd horkolásával tisztelt meg . Hiába , reménytelen eset…

Ezek után úgy döntöttünk , hogy bele vetjük magunkat az éjszakába, s felfedező útra indultunk . Bojan és David türelemmel megvárta , amíg elkészültünk , és meg kell mondanom , nagyon elégedettek voltak az eredménnyel . (KATT IDE ! -Gaby ) ( KATT IDE ! - Stella )

Az este folyamán betértünk egy karaoke bárba , ahol mindenki megcsodálhatta David énekhangját , akiről még mi sem tudtuk , hogy valóban szorult bele egy kis tehetség . Aztán sorra vettük a diszkókat , valamikor hajnalban pedig hazakeveredtünk . A nap végén fáradtan hullottunk ágyba mind négyen , és azonnal álomba merültünk . Jó érzés volt tudni , hogy még majdnem három nap állt  a rendelkezésünkre , hogy kiszórakozzuk magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése